تور و سفر به دور دنیا

رستوران های ایرانی پاتایا

تجربه خوردن غذای تایلندی یکی از بهترین جاذبه‌های پاتایا به شمار می‌رود، اما باز هم کسانی هستند که دوست دارند غذای ایرانی در پاتایا میل کنند. در این مقاله شما را با رستوران‌های ایرانی پاتایا آشنا خواهیم کرد.

رستوران تهران پاتایا

این رستوران به لطف تبلیغات فراوان در شبکه های فارسی زبان همواره مورد توجه توریست های ایرانی بوده. شایان ذکر است که این مجموعه همواره یکی از برترین رستورانهای ایرانی پاتایا بوده. آدرس این رستوران جنب وایکینک استیریت، ابتدای خیابان دوم می‌باشد.

رستوران گوگوش پاتایا

طعم دلنشین غذاهای لذیذ ایرانی را می توانید در رستوران گوگوش در تور پاتایا تجربه نمایید. آدرس این رستوران، خیابان ساحلی پاتایا بین خیابان 11 و 12 روبروی مرکز خرید ایرانیان می‌باشد.

رستوران پردیس پاتایا

این رستوران شعبه پاتایا رستوران پردیس می باشد که به دلیل هم جواری با هتل گلدن بیچ به یکی از برترین رستورانهای ایرانی پاتایا بدل شده. آدرس این رستوران انتهای خیابان دوم جنب هتل گلدن بیچ می‌باشد.

رستوران البرز پاتایا

این رستوران پرطرفدارترین رستوران ایرانی پاتایا بوده که علاوه بر ارائه بالاترین کیفیت غذا خدماتی نظیر ریکانفرم بلیط و عقب انداختن پرواز را نیز به مشتریان ارائه می دهد خیابان ساحلی پاتایا بین خیابان 11 و 12 روبروی مرکز خرید ایرانیان آدرس این رستوران در تور پاتایا است.

X