تور و سفر به دور دنیا

بهترین جزایر یونان در تور کشتی کروز یونان

جزیره کورفو از بهترین  جزایر کشور یونان در قلب دریای آدریاتیک بوده و جزیره یونانی کورفو معروف به (Kerkyra)، یک تاریخ جذاب و غنی دارد.

یکی از زیباترین کلیساهای جزیره کورفو، کلیسای سنت اسپریدون(Saint Spyridon Church) است که در سال 1580 بنا گردید. این کلیسا در قلب شهر قدیمی کورفو قرار دارد. در این کلیسای معماری عالی و دیدنی می‌توانید در تور جزایر یونان بدون ویزا، از آثار سنت اسپریدون دیدن نمایید که قدمت آنها به قرن 16 بازمی‌گردد. این کلیسا با نقاشی های زیبا و نقره جات ونتیان تزیین گشته و نمای داخلی نفسگیری به وجود آورده و حتی اگر اعتقادات مذهبی نداشته باشید آن را تحسین نمایید.

اگر به تاریخ علاقه دارید یا با فرهنگ سنتی جزیره محسور خواهید داشت، بپریتیا قدیم (Old Perithia) از برترین جاذبه‌های گردشگری کورفو و دیدنیهای کشور یونان است. از قدیمی ترین روستاهای کورفو می‌باشد که خالی از سکنه هستند. این روستا در پایه کوه پانتوکراتورقرار داشته و دید خوبی به دریا داشته و از ساحل دیده نمی شود و 8 کلیسا و بیش از 100 خانه مذهبی سنتی برای بازدید دارد. پیاده روی و استراحت در کافه‌های محلی و تماشای گوسفندان بین درختان انجیر و گیلاس از تفریحات روستای پریتیا است.

کاسیوپی(Kassiopi) جزیره ای در شمال کورفو بوده که با ساحلی دیدنی، غذاخوری‌های عالی با غذاهایی لذیذ و فضایی دنج از محبوب‌ترین جاذبه‌های تور کشتی کروز یونان است. کاسیوپی در قرن سوم پیش از میلاد مسیح تاسیس گشت، این قلعه مربوط به دوره بیزانس روی تپه های مشرف به شهر و سواحل آن قرار دارد. چتربازی، اسب سواری، غواصی و شنا بهترین تفریحات این جزیره هستند.

شهر قدیمی کورفو(Corfu Old Town) یکی از بهترین جاذبه‌های جزیره کورفوو بزرگترین جاذبه‌ی تاریخی آن است. کاخ سنت مایکل و سنت جورج از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تفریحگاه ها و پارک های فرانسوی در زمان ناپلئون در این مکان ساخته شده‌اند.

یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر کورفو همین صومعه ویلاچرنا (Vlacherna Monastery) اسیت. که به آن صومعه زن نیزمی‌گویندکه در وسط آب قرار داشته و برای رسیدن به آن باید از اسکله باریک ساحلی عبور نمایید. این صومعه که قدمت آن به قرن 17 برمی‌گردد یکی از جاذبه‌های تور جزایر یونان با کشتی کروز است.





X