تور و سفر به دور دنیا

هتل 3 ستاره چاونگ گاردن بیچ ریزورت ساموئی

هتل چاونگ گاردن بیچ ریزورت (Chaweng Garden Beach Resort )، ساموئی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های 3 ستاره برای اقامت است.  این هتل در منطقه بوفوت و در ساحل زیبا و توریستی چاونگ قرار گرفته است.
معبد بودای بزرگ و روستای ماهیگیری  از بهترین جاذبه‌های گردشگری ساموئی برای بازدید هستند که در فاصله 5 کیلومتری از این هتل قرار گرفته‌اند.

هتل 3 ستاره چاونگ گاردن بیچ ریزورت موقعیت مناسبی داشته و در سال 1990 میلادی به بهره برداری رسیده است و 162 اتاق استاندارد، سوپریور، شینو، گاردن بنگلو، سوئیت استخر شینو، ویلا استخر گاردن، گرند بیچ بنگلو و ویلا استخر بای فو با ساحل اختصاصی دارد.

در رستوران های هتل 3 ستاره چاونگ گاردن بیچ ریزورت انواع غذا های محلی، دریائی و بین‌المللی در هوای آزاد ارائه می‌گردد و مهمانان تور ساموئی می توانند در هنگام گرسنگی به این رستوران ها مراجعه نمایند.

ایند. همچنین برای گردش در شهر امکان کرایه خودرو فراهم گشته و برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری ارائه می ‌گردد.  دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی امکان پذیر بوده و برای مراجعه به فرودگاه می توان از شاتل با پرداخت هزینه اقدام کرد.

پذیرش 24 ساعته، دستگاه فکس و کپی، اتاق میتینگ، تهویه مطبوع، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های بدون سیگار، روم سرویس و نظافت روزانه و دربان از امکانات هتل 3 ستاره چاونگ گاردن بیچ ریزورت  در ساموئی هستند.

X