تور و سفر به دور دنیا

هتل 5 ستاره بیچ ریزورت سامویی

هتل نیو استار بیچ ریزورت سامویی (New Star Beach Resort Samui)، از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های سامویی در کشور تایلند است و درجه بندی 4 ستاره دارد.


هتل نیو استار بیچ ریزورت از رمانتیک‌ترین هتل‌های سامویی برای بازدید می‌باشد که برای زوج‌های جوان برای گذراندن ماه عسل خود به سامویی سفر می کنند گزینه ای ایده آل می‌باشد. این هتل 74 اتاق، سوئیت و ویلا با طرح های زیبا و مدرن داشته و می‌تواند یک سفر لوکس برای شما در تور سامویی به وجود می‌اورد.

رستوران Lime از 6:30 صبح تا 11 شب انواع غذاهای بین المللی عالی را به صورت بوفه سرو می‌کند و رستوران Chill by The Pool با نمایی زیبا از استخر در یک فضای آرام، انواع غذا های دریائی تازه را برای شما فراهم کرده است.

مرکز اسپا Akiira در هتل نیو استار بیچ ریزورت سامویی خدمات ماساژ ارائه می‌دهد با مراجعه به این مرکز می‌توان از تنش ها و فشار های روزانه رهایی پیدا کرد. همچنین بخشی از زمان خود را به شنا در استخر و یا استراحت بر روی صندلی های آفتابگیر بگذرانید. این هتل چهار ستاره دارای ساحل اختصاصی می‌باشد.

برای گردش در جزیره سامویی می توان اتومبیل کرایه کرد و در مکان های عمومی نیز از اینترنت وای فای استفاده نمود. همچنین برای خانواده هایی که با فرزندان خود به سامویی سفر نمود‌ه‌اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌گردد.

X