تور و سفر به دور دنیا

هتل گلدن تولیپ در بانکوک

 هتل 4 ستاره گلدن تولیپ یی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مکان‌ها برای اقامت در کشور تایلند است. این مقاله را برای آشنایی بیشتر با  هتل گلدن تولیپ بخوانید.
مهمانان هتل گلدن تولیپ بانکوک میتوانند از بین تمامی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب نمایند که هرکدام دارای سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.

سالن کنفرانس مجهزی در هتل گلدن تولیپ بانکوک میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های این هتل مناسب در تور تایلند وجود دارند.

هتل گلدن تولیپ بانکوک دارای رستورانی لوکس و مجهز است که زییایی اش به اشتهای شما می افزاید. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی مانند ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو می‌گردد. کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ می‌باشد.

هرکدام از اتاق‌های این هتل گلدن تولیپ بانکوک یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. گاو صندوق یکی دیگر از ابزار مورد  نیاز است که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت می‌کنند.

هتل بانیان تری بانکوک  دارای سالن کنفرانس مجهزی می باشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی در آنجا قابل اجرا می باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در تمام بخش های هتل بانیان تری بانکوک  به خصوص اتاقهای هتل در دسترس است.

X