تور و سفر به دور دنیا

مناسب ترین شهرهای آمریکایی برای پیاده روی

در هر کشوری می توان لیستی بلند پایه از مکانهایی که برای پیاده روی مناسب هستند پیدا کرد. شهرهای آمریکا دارای بهترین و متنوع‌ترین سیستم حمل و نقل درون و بین شهری در جهان هستند و از اینرو، می‌توان به راحتی به هر نقطه دسترسی پیدا کرد. برای مثال، می‌توان به اتومبیل‌های کابلی در سانفرانسیسکو یا دوچرخه‌سواری در اطراف آبگیر شکوفه‌های واشنگتن اشاره نمود.



 با وجود برخی مشکلات که به تازگی در سیستم حمل و نقل شهر واشنگتن رخ داده این شهر با دارا بودن چهارمین سیستم مترو آمریکا، یکی از برترین شهرهای کشور برای پیاده‌روی محسوب می شود که فصل شکوفه درختان گیلاس یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می باشد. 

بوستون کوچک‌ترین شهر در میان ۵ شهر برتر از نظر Walk Score برای پیاده‌روی می باشد. هزینه سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر اندکی گران بوده و از اینرو، برای دسترسی به مرکز شهر، بهترین راه پیاده‌روی می باشد. خیابان‌های سنگفرش و پارک‌های زیبای متعلق به دوران استعمار، جزو جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر برای گردش با دوچرخه از سمت بندر به Boston Common Public Garden و Commonwealth Mall می باشد. این مکان‌ها در حد فاصل مرکز شهر تا Back Bay واقع شده اند. بوستون پس از واشنگتن و سانفرانسیسکو، دارای سومین سیستم حمل و نقل قدرتمند آمریکا می باشد که برای تجربه یک سفر مطمئن باید با تور آمریکا همراه بشوید.

خودروهای کابلی نماد بخش شمالی کالیفرنیا می باشند و گردشگران، بیشتر از افراد محلی به استفاده از آن‌ها تمایل نشان می دهند. با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به راحتی و سریع‌تر می‌توان به همه نقاط شهر دسترسی پیدا نمود، اما گشت و گذار با خودرو در خیابان، امکان تماشای مناظر زیبا را به همراه دارد. البته پیاده‌روی در تپه‌ها ممکن است اندکی خستگی را به همراه داشته باشد، ولی باید به خاطر داشته باشید  که سانفرانسیسکو دومین شهر برتر آمریکا برای پیاده‌روی محسوب می شود.


X