تور و سفر به دور دنیا

با جاذبه های گردشگری میلان آشنا شوید

گورستان منیومنتال (Monumental Cemetery) در شهر میلان واقع شده که شاید باورش  برای سخت به نظر بیاید، اما گورستان منیومنتال دومین جاذبه‌ی پربازدید میلان پس از کلیسای جامع این شهر محسوب می گردد. این گورستان به موزه‌ی فضای باز هم شهرت دارد. صدای تاریخ، هنر و خودنمایی در تار و پود این قبرستان نواخته شده است. گورستان منیومنتال  در سال ۱۸۶۶ تاسیس گردید و تاکنون خانه‌ی نهایی بسیاری از نخبگان و هنرمندان میلان همچون دلوکا بلترامی (معمار)، لوسیو فونتانا (نقاش)، آرتورو مارتینی (مجسمه‌ساز) و تعداد بیشتری که نام بردن همه‌ی آن‌ها در این مطلب نمی‌گنجد.



ناویلیو، نام کانالی می باشد که از میان شهر میلان کشیده شده که  قدمت آن  به قرن دوازدهم میلادی بازمی گردد و به منظور ارتباط میلان با دریاچه‌های ماجیوره و کومو و همچنین شهر پاویا بنا گردیده است. متاسفانه به عنوان برنامه‌ی بازسازی، اغلب بخش های این کانال پر شد و امروزه تنها دو کانال آن باز می باشد. ناحیه‌ی اطراف این کانال‌ها به واقع زیبا، دوست‌داشتنی و رومانتیک می باشند که با کافه‌ها، رستوران‌ها و گاری‌های هنری مزین گردیده اند. شما می‌توانید با پیاده‌روی، آثار تاریخی باقی‌مانده در این منطقه را تماشا نمایید.

با تور ارزان ایتالیا به دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر میلان در ایتالیا بروید.

محله‌ی Quadrilatero d'Oro که به عنوان چهارضلعی یا میدان مد هم شناخته شده است، میزبان برخی از مشهورترین برندهای لوکس ایتالیایی و بین‌المللی از جمله آرمانی، پرادا، چانل و تیفانی می باشد.

پارک سمپیون در نزدیکی قلعه‌ی Sforza  واقع  شده  و در شکارگاهی مربوط به عصر دوک‌ها تاسیس شده که  بزرگ‌ترین ناحیه‌ی سبز میلان به حساب می آید. از شاخصه‌های  این پارک زیبا می‌توان به طبیعت گیاهی غنی، مسیرهای متعدد پیاده‌روی، یک زمین بازی و زمین‌های ورزشی برای والیبال و بسکتبال اشاره نمود. همچنین در تمام طول سال، رویدادها و فعالیت‌های تفریحی متنوعی در این مکان برگزار می گردد که شرکت در هر کدام از آن‌ها لذت خاصی دارد.


X