تور و سفر به دور دنیا

بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه در یک نگاه

فرانسه با برج ایفل، کاخ ورسای، جاذبه های تاریخی شهر بوردو، سواحل D-Day و دره‌ ی لوار به عنوان یک کشور پر گردشگر محسوب شده و همه ساله درصد زیادی از گردشگران اروپایی را به سوی خود جذب می کند.


دره‌ی لوار (Loire)
این دره‌ با قصر‌ها و باغ‌های انگور بی‌نظیرش مشهور شده واین منطقه یکی از دیدنی‌های فرانسه می باشد که نباید آن را از دست بدهید.
اما تعداد گردشگرانی که به این شهر می آیند کمتر از شهر های دیگر فرانسه است.
کاخ ورسای (Versailles) در پاریس
این کاخ مربوط به پادشاهان فرانسه، در نزدیکی قرار دارد. لویی چهاردهم به منظور نشان دادن قدرت و ثروت خود، دستور ساخت این کاخ را صادر کرده است. این کاخ همانند گدشته، بسیار زیبا می باشد و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این کاخ تا زمان انقلاب فرانسه در سال ۱۷۸۹ مورد استفاده‌ ی پادشاهان فرانسه می باشد. اگر به فرانسه رفتید حتما باید به این کاخ سر بزنید. با تور اروپا ارزان  به دیدن جاذبه های تاریخی فرانسه بروید.
بازدید  از شهر لیون
برای مشاهد نزدیک زندگی روستایی در فرانسه و جاذبه های آن باید به شهر لیون فرانسه بروید. این شهر پر از جاذبه های تاریخی متعدد می باشد.
آلزاس در شمال شرق فرانسه
 شهر قدیمی کلمار (Colmar) یکی از جاذبه‌های گردشگری اصلی آلزاس می باشد. قدمت تعدادی از بناهای تاریخی آلزاس به دهه‌ی ۱۳۰۰ میلادی باز گشته و آلزاس یکی از زیباترین مناطقی است که در سفر به فرانسه می‌توانید از آن دیدن کنید.
X