تور و سفر به دور دنیا

هزینه های سفر به فرانسه برای تجربه یک سفر اروپایی

همه ما فرانسه را برج ایفل می شناسیم اما فرانسه پر از جاذبه های گردشگری فراوان می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند . در این مقاله به معرفی هزینه های معمول سفر فرانسه پرداخته ایم.

هزینه‌ی اقامت در فرانسه
هزینه‌ی اقامت در هتل‌ های ارزان قیمت شبی از ۶۰ یوروشروع شده و هزینه‌ ی اقامت در مسافر خانه ها  در حدود شبی ۱۵ تا ۴۰ یورو می باشد و بستگی دارد که کدام شهر را برای اقامت انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید هزینه های اقامت در پاریس بیشتر از شهر های دیگر فرانسه می باشد . برای اطلاع از قیمت تور اروپا ارزان به وب سایت آوای بورالان مراجعه کنید.
هزینه‌های حمل‌و‌نقل در فرانسه
بهترین راه حل  برای رفت و آمد در فرانسه استفاده از قطار می باشد. قطارهای شبانه ارزان‌ تر هم هستند و در عوض قطارهای سریع‌ السیر (TGV) بسیار گران می باشند و برای خرید بلیت آن باید ۹۰ یورو هزینه کنید. سیستم‌های حمل ونقل محلی نیز قیمت قابل قبولی دارند و برای هر مسیر در حدود ۱ تا ۳ یورو باید هزینه پرداخت کنید. هزینه‌های رفت و آمد از فرودگاه تا مرکز شهر و برعکس نیز معمولا مقرون به صرفه می باشند. کرایه‌های تاکسی‌ها معمولا بالا هستند؛ پس تا جایی که برایتان امکان دارد، از تاکسی استفاده نکنید.
هزینه های غذا در فرانسه
 در گوشه و کنار شهرها، مغازه‌های مختلف فروش نان، انواع پنیر و گوشت و فرآورده‌های پروتئینی دیده شده  و خرید مواد خوراکی و ترتیب دادن یک گردش چند ساعته، در فرانسه بسیار می باشد.  شما می‌توانید ناهارتان را خودتان تنها با پرداخت ۱۰ یورو برای دو نفر تهیه کنید که شامل نوشیدنی نیز می‌شود.برای خرید  ساندویچ‌ در فروشگاه در حدود ۴ تا ۷ یورو باید هزینه پرداخت کنید. غذا خوردن در رستوران برای هر وعده، چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۵ یورو هزینه خواهد داشت.
X